loading...
ahang.barname.videos
aryan بازدید : 4 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)
آنچه «نسيم» براي گفتن دارد!

سینما خبر ؛  گسترش پوشش ديجيتالي شبكه ها و افتتاح چند شبكه تخصصي راديويي و تلويزيوني از اهم فعاليت هاي سازمان در سال گذشته بود.
رسانه ملي پنج شبكه جديد تأسيس كرد : ورزش ، پويا ، سلامت ، تماشا و بازار. در اين گزارش نگاهي اجمالي به نحوه عملكرد اين شبكه ها داريم:

شبكه سلامت ؛ به منظور ارتقاي سلامت جامعه ،  افزايش آگاهي و تغيير نگرش و عملكرد مخاطبان در ابعاد مختلف سلامت (جسمي ، رواني ، اجتماعي و معنوي) با رويكرد اطلاعاتي و آموزشي در همه ساختارهاي برنامه سازي و در موضوعات مختلف بهداشتي ، پزشكي ، اجتماعي ، فرهنگي و علمي به توليد ، تأمين و پخش برنامه مي پردازد.

شبكه تماشا ؛ به عنوان شبكه پخش مجموعه هاي تلويزيوني داخلي و خارجي با رويكرد خانوادگي ، تفريحي ،‌سرگرمي و تربيتي – ارشادي در تمامي موضوعات به تأمين و پخش برنامه براي مخاطبان فارسي زبان سراسر جهان مي پردازد.

شبكه بازار ؛ با بهره گيري از ظرفيت هاي بازار و رسانه تلويزيون ،‌ كالا و خدمات مفيد و مورد نياز خانواده هاي ايراني را سريع تر ، ارزان تر و مطمئن تر معرفي مي كند.

شبكه پويا ؛  ايجاد يك شبكه انيميشن كه توليدات مربوط به اين صنعت را پخش و پشتيباني مي كند و علاوه بر افزايش حجم توليدات اين صنعت به رشد كيفي آن نيز كمك بسزايي مي كند.

شبكه ورزش ؛ با رويكرد اطلاع رساني ، آموزش و سرگرمي افتتاح شد. هدايت افكار عمومي ، پرداختن به تمامي ورزش ها ، افزايش گرايش جامعه به ورزش و افزايش اطلاعات ورزشي مخاطبان از مأموريت هاي اين شبكه است.

 

با وجود گسترش و تخصصي شدن شبكه هاي تلويزيوني ، راديو به عنوان رسانه اي گرم همواره از جايگاه خوبي در ميان مخاطبان برخوردار است


راديو فصلي ؛ با موضوعات فرهنگي ، اجتماعي ، ورزشي و طنز براي علاقمندان تهيه و پخش مي شود.

راديو كتاب ؛ سطح فرهنگ كتاب و كتابخواني را ارتقاء مي دهد و در اين شبكه سعي بر آن است تا درتوليد برنامه ها با نهاد كتابخانه های عمومي ، وزارت ارشاد ، مجمع ناشران و ديگر مجموعه هاي فعال در حوزه كتاب تعامل برقرار شود.

و حالا شبكه «نسيم» ؛‌ با شعار آوردن نشاط و سرگرمي به خانه ها آمد. «نسيم» مخفف چهار كلمه نشاط ، سرگرمي ، يادها و مسابقه است.


و اميد مي رود كه تمامي اين شبكه ها با سليقه هاي مختلف مخاطبان هماهنگ شوند و مورد استقبال قرار گيرند.

ماه محرم و «زماني براي عاشقي»

به گزارش خبرنگار سينما خبر ؛ سريال «زماني براي عاشقي» به كارگرداني محمدحسين لطيفي محرم 92 از شبكه ي 5 سيما پخش مي شود.


اين مجموعه تلويزيوني در 10 قسمت 45 دقيقه اي و در گروه فيلم و سريال شبكه تهران به تهيه كنندگي معصومه فرد شاهين براي پخش در ايام محرم توليد شده است.


محمدحسين لطيفي پيش از اين چند مجموعه ي ديگر را نيز براي مناسبت هاي خاص كارگرداني كرده است.


شبكه ي 5 سيما در سالهاي گذشته مجموعه اپيزودي «شايد براي شما هم اتفاق بيفتد» را در ايام محرم پخش مي كرد كه مسئولين اين شبكه امسال تصميم بر پخش زماني براي عاشقي به كارگرداني محمدحسين لطيفي در اين ايام را گرفته اند .


فيلمنامه زماني براي عاشقي توسط علي اكبر محلوجيان نگارش شده و روايتگر زندگي حاج مرتضي ، بازاري خوشنام و اهل خداست كه يك اتفاق ناخواسته زندگي او را دستخوش تغييرات مي كند.


بازيگراني همچون فرهاد قائميان ، ليلا بلوكات ، نفيسه روشن ، رضا رويگري ، علي اسيوند ، حميد ابراهيمي و ... در اين سريال به ايفاي نقش پرداخته اند .
اين سريال از اول ماه محرم از شبكه 5 سيما پخش مي شود.

فيلم سينمايي "آزاد راه" با بازي متفاوت مهدي پاکدل در گروه آفريقا اکران مي شود

"آزاد راه "اکران مي شود

حبيب کاوش سخنگوي شوراي صنفي نمايش در خصوص اکران هاي جديد سينما ها در گفتگو با خبرنگار سينما خبر گفت: فيلم سينمايي"خاک و مرجان" بعد از "بشارت به يک شهروند هزاره سوم" در گروه عصر جديد اکران مي شود.

وي ادامه داد:فيلم سينمايي"آزاد راه" بعد از گناهکاران در گروه سينمايي آفريقا روي پرده مي رود.

کاوش گفت:فيلم سينمايي"روز روشن" بعد از "نازنين" در گروه عصر جديد نيز اکران مي شود.

داستان فيلم سينمايي "آزاد راه" در مورد طلبه اي جوان به نام سلمان بروجردي را روايت مي کند که با جوانان هم سن و سال خود ارتباطي دوستانه دارد و مي کوشد با زبان خودشان به آنها نزديک شود و باري از مشکلاتشان بردارد. مهدي پاکدل، بهنوش طباطبائي، تينا آخوندتبار، حبيب اسماعيلي، هومن سيدي، رامين راستاد، شهين تسليمي، جمال خليلي، سياوش قاسمي، دانيال نوروش و محمدرضا رحماني از بازيگران اين فيلم سينمايي هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا از وبلاگ من راضی بوده اید
    ایا از وبلاگ من راضی بوده اید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 717