loading...
ahang.barname.videos
aryan بازدید : 6 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

 

\"\"
14:50:00  1392-08-06
\"\"

نشست هیات امنای مرکز علمی کاربردی پرسپولیس با حضور جعفر اشرف کاشانی رئیس، محمد رویانیان،  داریوش سودی و علیرضا اسماعیلی  اعضای هیات امنا، ظهر روز دوشنبه ششم آبان در دفتر ریاست مرکز علمی کاربردی پرسپولیس تشکیل شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در ابتدای این نشست  مدیر عامل باشگاه پرسپولیس عملکرد این مرکز را موفقیت آمیز خواند و گفت: کاری که در این مدت در مرکز انجام شده است بسیار ارزنده و قابل تحسین می‌باشد.

در ادامه  این نشست، غلامحسین علیزاده قائم مقام مرکز علمی کاربردی پرسپولیس گزارشی در خصوص چشم انداز مرکز در سه مرحله کوتاه مدت،  میان مدت و بلند مدت ارائه کرد و در خصوص مسائل مرکز بحث و گفتگو انجام شد.

در پایان این نشست مدیر عامل باشگاه   پرسپولیس از کلاس آمار و روش تحقیق رشته روانشناسی ورزشی بازدید کرد و خطاب به دانشجویان  گفت: شما برای کسب علم و دانش تلاش می‌کنید و این همانا رسالت واقعی و فلسفه انسانیت می‌باشد. 


\"\"
14:55:00  1392-08-06
\"\"

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ابتدای فصل می‌گفتند پرسپولیس با ما به جایی نمی‌رسد. فشارها زیاد بود ولی حالا به این فکر می‌کنیم که چگونه صدر جدول را حفظ کنیم. این تیم قهرمان می‌شود.


اول فصل می‌گفتند پرسپولیس با ما به جایی نمی‌رسد/ عالیشاه: کار از اینجا سخت‌تر است، هواداران بیایند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ابتدای فصل می‌گفتند پرسپولیس با ما به جایی نمی‌رسد. فشارها زیاد بود ولی حالا به این فکر می‌کنیم که چگونه صدر جدول را حفظ کنیم. این تیم قهرمان می‌شود.

امید عالیشاه در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: همانطور که قول داده بودیم طلسم‌ها را شکستیم و حالا پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد. اینکه بیرون از آزادی نمی‌بردیم یک اتفاق بود و از ضعف ما نبود، چون برتر از حریفان عمل می‌کردیم. حالا همه طلسم‌ها شکسته است و مهمتر اینکه پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و این اتفاق را به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گوییم.

وی ادامه داد: هر حریفی روبروی ما قرار بگیرد در شرایط عادی محکوم به تحمل شکست خواهد بود. البته این بازی واقعا سخت بود. راه آهن مثل تیم‌های دیگر برابر ما فشرده و دفاعی بازی کرد. به همین دلیل ما انرژی بیشتری را صرف کردیم تا بتوانیم به گل برسیم و قصد نداشتیم به یک گل بسنده کنیم. در این شرایط طبیعی بود که برای دقایقی از بازی هم حریف حملاتی را برای جبران گل خورده داشته باشد. از سوی دیگر باید به شرایط افتضاح زمین تختی اشاره کنم. الان که پیروز شده‌ایم کسی نمی‌تواند بگوید بهانه می‌گیریم. این زمین واقعا بد است. نمی‌شود در آن فوتبال بازی کرد. در یک صحنه توپ از لای پای خودم در رفت و کنترلم را از دست دادم، خودم خجالت کشیدم اما واقعا حرکت توپ روی این زمین قابل پیش بینی نبود . ما هم تیمی هستیم که روی زمین بازی می‌کنیم.

بازیکن ملی پوش پرسپولیس خاطرنشان کرد: خدا را شکر با وجود همه این شرایط سه امتیاز را گرفتیم تا هواداران خوشحال باشند البته می دانیم که از اینجا به بعد ماندن در صدر کار سخت‌تری است ولی به امید خدا برای باقی لیگ هم شرمنده هواداران نخواهیم شد.

از عالیشاه درباره مشکلاتی که تا رسیدن به این نقطه داشتند، می‌پرسیم که می‌گوید: مشکلات زیاد بود. ابتدای فصل را به یاد می‌آورم که چقدر ما را کوبیدند. می‌گفتند این تیم نتیجه نمی‌گیرد و پرسپولیس بدتر از قبل می‌شود. می‌گفتند ما به درد پرسپولیس نمی‌خوریم. هنوز چند هفته نگذشته بود و هماهنگ نشده بودیم که می‌گفتند این جوان‌ها به کار نمی‌آیند. چقدر به باشگاه و کادر فنی فشار آوردند. چقدر به هواداران استرس وارد شد. حالا هم نمی‌گوییم کار تمام شده است ولی معلوم شد این تیم در حد قهرمانی است و البته کار ما سخت‌تر شده است.

هافبک هجومی پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما می‌خواهیم به قهرمانی برسیم و کار سختی پیش رو داریم. امیدوارم هواداران در بازی‌های داخل خانه بیایند حمایت کنند. هر چه بیشتر بیایند، بچه‌ها روحیه بیشتری می‌گیرند. امیدوارم بتوانیم در نهایت قهرمانی را تقدیم آنها کنیم.

 

\"\"

تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات ریکاوری خود را امروز انجام داد. بازیکنان از ساعت 11 در زمین مجموعه ورزشی درفشی‌فر حاضر شدند و پس از یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه به احترام شهدای سراوان، صحبت‌های علی دایی درباره بازی شب گذشته و تمرین، کار خود را آغاز کردند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرینات سرخپوشان به روال روزهای بعد از بازی، انجام شد. بازیکنان اصلی برنامه سبک ریکاوری را در دستور کار داشتند و نفراتی که به میدان نرفته بودند یا کمتر بازی کرده بودند، تمرینات جدی‌تری را زیر نظر کادر فنی انجام دادند.

مهرداد پولادی هنوز تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کند. غلامرضا رضایی هم در کنار سرخپوشان تمرین کرد. پیام صادقیان با توصیه کادر پزشکی از تمرین معاف بود و نیلسون جونیور پس از حضور در محل تمرین، از کادر فنی اجازه گرفت و تمرین نکرد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی مدیر رسانه‌ای تیم، تمرینات پرسپولیس طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت 11 آغاز می‌شود و برنامه بعدی تمرینات سرخپوشان بستگی به اعلام زمان دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دارد.

البته با توجه به اینکه قرعه‌کشی جام حذفی برای مشخص شدن میزبان و میهمان روز چهارشنبه انجام خواهد شد، هنوز برنامه قطعی بازی‌های مرحله بعد این جام اعلام نشده است.



\"\"
13:15:00  1392-08-06
\"\"

پیام صادقیان برای بررسی آسیب‌دیدگی پیش آمده در بازی با راه آهن برای انجام MRIاعزام می‌شود.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس، پیام صادقیان در بازی با راه آهن از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شد.

صادقیان امروز بنابه تشخیص کادر پزشکی از تمرین ریکاوری معاف شد و به منظور بررسی دقیق‌تر، قرار شد تحت MRIقرار بگیرد.

کادر پزشکی درباره مشکل پیش آمده برای عالیشاه در پایان بازی روز گذشته سرخپوشان هم اعلام کرد؛ عالیشاه در جریان بازی مشکلی نداشت و یکی از نفراتی بود که بیشترین دوندگی را هم داشت. در مسیر رختکن هم مساله‌ای نبود اما در رختکن کمی احساس ضعف و سرگیجه کرد که بعد از چند دقیقه استراحت مشکل وی کاملا برطرف شد.

 
 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا از وبلاگ من راضی بوده اید
    ایا از وبلاگ من راضی بوده اید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 715